Ahad, 19 Februari 2012

Bukti Mat Sabu Adalah Penyokong Syiah.

Posting di bawah diambil dari Tranungkite. Ianya terbahagi kepada dua bahagian iaitu Adakah Syiah Sesat dan Mat Sabu dan Syiah.

BAHAGIAN 1 : ADAKAH SYIAH SESAT?

HADITH MELARANG MENYANJUNG AHLI FASIQ,

Rasulullah saw bersabda,

“APABILA SEORANG FASIQ ITU DIPUJI, ALLAH SWT AKAN MURKA (KEPADANYA) DAN ARASYNYA AKAN BERGEGAR.."

(Shuabul Iman, Baihaqi, 4:230, al-Firdaus, Dailami, 1: 336)

DALIL KEMURTADAN DAN KEFASIQAN KHOMEINI LAKNATULLAH,

1. Khomeini mengkafirkan Abu Bakar ra dan Umar ra,



"Kedua-duanya Abu Bakar dan Umar radhiyAllahu'anhuma, di dalam ketamakan mereka untuk memerintah, mengubah syar'iat Agama Nabi dan membentuk kelompok mereka sendiri tidak dapat melarikan diri mereka daripada asas-asas Quran. Mereka berdua memastikan matlamat mereka tercapai walau dengan apa cara sekalipun."

(Kashful Asraar: 114)



"Mereka berdua tidak mengikuti Qur'an dan Islam melainkan semata-mata untuk memperolehi dunia dan kekuasaan. Mereka menjadikan Quran sebagai kenderaan untuk agenda buruk mereka."

(Kashful Asraar: 114)

2. Khomeini melabel aqidah orang Sunni sebagai batil dan wajib menentangnya



3. Khomeini menindas, membunuh dan mengusir rakyat Iran Ahlus Sunnah wal Jama'ah selepas Revolusi Iran.

Kezaliman Khomeini terhadap Sunni Iran

4. Rasulullah saw memberi amaran akan kemunculan Dajjal di Isfahan, Iran dan pengikutnya memakai jubah yang biasa dipakai oleh ulama-ulama Syiah,

Rasulullah SAW bersabda :

“Dajjal akan diikuti oleh 70,000 yahudi dari kota Isfahan (Nan), mereka memakai Al-Tayalisah”. [Shahih Muslim:2944].

Al-Tayalisah ialah jubah yg dipakai oleh ulamak syiah laknatullah tu dimana jubah yg tidak berbutang dihadapan dan dibiarkan terbuka.

5. Imam yang ke-12 yang dinantikan oleh Syiah adalah sebenarnya Dajjal,

Imam ke12 yang ditunggu Syiah adalah Dajjal.


 

BAHAGIAN 2 : MAT SABU DAN SYIAH.


BUKTI KATA-KATA MAT SABU SENDIRI YANG MENYANJUNG KHOMEINI LAKNATULLAH,
1. Pegangan saya selaras dengan pegangan Khomeini LaknatuLLAH,



2. Saya mengajak kita meneladani Khomeini LaknatuLLAH dan meletakkan namanya sebelah nama Nabi Yusuf as,



3. Saya mengajak kita semua mencontohi Khomeini LaknatuLLAH,



4. Saya kagum dengan Khomeini LaknatuLLAH,



5. Saya meneruskan pencarian pemikiran politik saya dengan membaca hasil-hasil tulisan Khomeini laknatuLLAH,



6. Saya memuji Khomeini LaknatuLLAH yang memberi orang Kristian di Iran hadiah pada hari Krismas sehingga mereka terharu,



KATA DUA

Siapa yang banyak memuji-muji orang yang jelas dilaknat Allah swt dan RasulNya saw, dia juga akan menjadi sebahagian daripada mereka... Nabi saw bersabda,

“Barang siapa menyerupai suatu kaum, maka dia adalah bagian dari mereka.” (HR. Bukhari dan Muslim)

SIAPA YANG MAKAN CILI DIALAH YANG TERASA PEDASNYA. 


Sumber : http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=15552&postdays=0&postorder=asc&start=105

*Portal PAS pun dah berani serang Timbalan Presiden mereka. Apa maknanya?

13 comments:

Tanpa Nama berkata... 19 Februari 2012 5:27 PTG

Tuan... sepatutnya ada kupasan berkaitan peristiwa Perang Karbala`. Dari situ bibit-bibit syiah mula kelihatan dengan mengagung-agungkan Saidina Ali. Peristiwa itu juga menjadi pencetus idea permainan bola sepak yang amat diminti ramai. Cuba-cubalah selidik pasti ketemu jawapan.



-jln.ledang ke kg.gelam-

Tanpa Nama berkata... 19 Februari 2012 10:42 PTG

Mat Sabun sehebat rupa.

Hati yg tulus berkata... 22 Ogos 2012 11:14 PTG

Antara keburukan Syiah adalah melaga-lagakan Ahli Sunnah sesama sendiri, sama seperti apa yg dilakukan oleh Yahudi. Ramai pengikut PAS & UMNO telah termakan dakyah ini iaitu mereka saling benci membenci antara satu sama lain. Jadi marilah kita tentang anasir Syiah ini.

ArtAboy berkata... 13 Januari 2013 1:58 PTG

zionist itu cuma kambing hitam..sedang dalangnya adalah syiah..

namzaman zaman berkata... 10 Februari 2013 8:06 PTG

syiah wajib di kuburkan di bumi Malaysia... siapa mereka ingin menyanggah apa yang telah Rasulullah saw jamin tempatnya di syurga..? Adakah syiah ingin mengatakan bahawa mereka lebih tahu daripada Rasulullah saw... Pengasas syiah adalah mualaf Yahudi yg bernama Abdullah bin Saba.. Berpura-pura memeluk islam utk memecahkan islam dari dalam..

Tanpa Nama berkata... 10 Februari 2013 11:12 PTG

dalangnya syiah, tpi sebenarnya ia hanyalah lakonan hebat di bawah naungan Freemason atau Illuminati.. Iaitu menjanjikan "New World Order".. di mana mereka sengaja akan menghuru-harakan dunia dengan lakonan mereka serta mengangkat Amerika sebagai wira dunia.. manusia akan diperbodohkan mindanya dengan media-media barat.. menjanjikan yang palsu, dan membelakangkan kebenaran.. Bila manusia mengharapkan Amerika pada suatu hari nanti, maka mereka akan berpeluang untuk menubuhkan New World Order.. Iaitu bila manusia tidak lagi hidup berlandaskan agama.. dengan itu, mereka akan menunggu kedatangan wira mereka iaitu Dajjal..

Tanpa Nama berkata... 13 Februari 2013 8:38 PG

kasi minum klorok pada mat sabun bermuka babun.....sape berani...bangun lah wira-wira islam ku, musnahkan kebejatan insan yang satu ni

Roda Perantau berkata... 14 Februari 2013 12:21 PTG

pernah pegi ceramah mat sabu..apa yang keluar dari mulut dia sampahhh...oarng tak bijak saja yang ambil dia jadi pemimpin..kesian pak aji..pak aji kat kampung..

Tanpa Nama berkata... 7 April 2013 11:42 PG

kita pastikan mat sabu kalah di pendang, kalau dia menang, susah ASWLJ di malaysia. aku suka sangat pas seperti masa lalu. tak menang pun takpa, tapi berlandaskan hakikat yang betul

man tera berkata... 30 Julai 2013 10:56 PTG

Hrap pmmpin pas bkak mata sbelum trlambat mat sabun dah jdi t.p dlam pas.anda lbih arif tntang agama msti tahu apa itu syiah ...penhancur islam .ayuh bngkit sblum mat sabun pdih kan mata hati kta

Farid berkata... 10 September 2013 1:14 PG

Muka takde nur langsung...

Tanpa Nama berkata... 12 Disember 2013 2:25 PTG

kafir mengkafir, sesama islam lak tu..PAS mcm syiah je..Nik Aziz tu pun sama, dia yg menyokong kuat Mat Sabu

Tanpa Nama berkata... 19 Disember 2013 12:59 PTG

Kalau macam tu kita bsikong sahaja kerajaan yang ada sebab kat masjid2 kerajaan tak ada caci mencaci sesama umat islam, dan tak ada unsur politik yg diamalkan secara taksub oleh parti lain.

Catat Ulasan