Jumaat, 29 April 2011

VIDEO ANWAR MENGAKU MAIN DENGAN AMOI CINA

2
 Patutlah Anu War tak nak bersumpah. Rupa-rupanya Anu War mengaku pernah main dengan perempuan Cina.
video

Proses menghasilkan ANAK CINA BAKA ANU WAR!!!



ANAK MELAYU ANAK SAYA!

ANAK DAYAK ANAK SAYA!

ANAK CINA ANAK SAYA!

*Lepas ni keluar pulak Video Bertajuk PAPA HEBAT DI SARAWAK!

Untuk sebaran di youtbe...

http://www.youtube.com/watch?v=BP97f95GxFY&feature=channel_video_title

GEMPAR! ANUWAR MENGAKU MAIN DENGAN PEREMPUN CINA

1

Tunggu pendedahan video di Mymassa pukul 5 petang ini. Mampuslah kau Anwar lepas ni. Penat-penat AMK nak sabotaj Datuk T punya sumpah, rupa-rupanya ANWAR DAH MENGAKU AWAL-AWAL.


Video yang boleh buat Assmin merajuk!

MACAM MANA SI PENDEK NI BOLEH JADI TINGGI???

0






Kredit untuk BLOG GAP.

Pelik bin ajaib. Pak Shamsul Parang Kontot tiba-tiba boleh jadi lebih tinggi daripada orang lain.


Adakah kerana sama-sama memakai ASP (Anwar Spender Parachute) yang sama macam Anu War, si pendek ni boleh jadi tinggi?


*Boleh jadi bahan untuk MASTIKA NI. MISTERI SI KETOT JADI TINGGI.

Nak baca pasal kekecohan kat masjid oleh AMK....baca di sini.GAP

GEMPAR!!! Haji Hadi Di Suruh Letak Jawatan Kerana Tak Pertahankan Anwar!

0
  
Akibat tak pertahankan Anuwar, geng Erdogan dalam PAS dah panas punggung. Mereka mula menyerang pemimpin-pemimpin yang langsung tak mempertahankan PUJAAN HATI MEREKA IAITU ANU WAR. Antara yang menjadi sasaran mereka adalah Presiden PAS sendiri iaitu Haji Hadi Awang.

Sebenarnya, sejarah Haji Hadi dan Anwar telah lama. Mereka pernah bersama-sama ketika penubuhan ABIM. Haji Hadi lebih mengenali siapa ANU WAR berbanding geng Erdogan dalam PAS. 

Menjelang Muktamar PAS, lebih banyak serangan akan dibuat kepada golongan Ulamak dalam PAS kerana golongan inilah yang akan mempertahankan PAS dari JANGKITAN VIRUS ANU WAR. Namun, Husam dan kumpulannya takkan menyerah dengan mudah. Setelah tewas pada pemilihan lepas, inilah peluang terakhir mereka sebelum ANU WAR kembali ke Sungai Buloh. Tak mustahil kalau POLITIK WANG AKAN MELANDA PAS SEKALI LAGI. Baca artikel yang ditulis oleh Team Erdogan yang secara jelas ingin menguburkan karier politik Haji Hadi dan menaikkan Husam Musa.


Haji Hadi Wajib Tolak Pencalonan Presiden PAS..!!

Hadi pula jangan lah bermain kata-kata, kononnya tidak mahu menjadi presiden selama-lamanya dan bersedia dicabar. Bukannya beliau tidak tahu bahawa budaya parti politik di Malaysia ialah, sekiranya presiden tidak menolak pencalonan, maka tidak ada harapan perubahan akan berlaku.
 
Oleh Wan Saiful Wan Jan
Parti Islam Se-Malaysia (PAS) akan menjalankan Muktamar Agungnya pada bulan Jun ini. Tahun ini juga merupakan tahun pemilihan. Para perwakilan ke Muktamar Agung akan memilih saf kepimpinan PAS Pusat yang baru.

Saya merasakan bahawa kali ini tidak banyak calon-calon baru yang akan bertanding. PAS Bukit Bintang  membuat sedikit kejutan dengan mencalonkan Husam Musa sebagai Presiden. Tetapi itu hanyalah satu kes terpencil. Bukan norma biasa.

Hadi Awang boleh dikatakan telah menjalankan amanah dengan sebaiknya sebagai Presiden PAS. Hadi mengambil alih tampuk kepimpinan setelah Almarhum Fadzil Noor pulang ke rahmatullah. Tanggungjawab yang dipikul oleh Hadi memang besar kerana beliau menggantikan seorang tokoh yang dihormati kawan dan lawan. Tetapi secara umumnya Hadi telah menjalankan amanah yang sewajarnya.

Tiada sesiapa boleh menafikan bahawa Hadi telah membawa PAS ke satu tahap baru dalam sejarahnya. Sepuluh tahun dahulu, siapa yang boleh menyangka bahawa PAS akan mempunyai sebuah sayap untuk mereka yang tidak mempercayai keesaan Allah dan keRasulan Muhammad? Tetapi di bawah kepimpinan Hadi, PAS telah menubuhkan Dewan Himpunan Penyokong PAS.

Memang betul masih ada unsur-unsur diskriminasi walaupun badan itu telah wujud. Ahli-ahli Dewan Himpunan masih tidak mempunyai hak yang betul-betul sama dengan ahli PAS yang beragama Islam. Tetapi kita perlu melihat isu ini dari perspektif perubahan jangka panjang.

Apabila sebuah parti Islamis membuka pintunya kepada orang bukan Islam, maka ia merupakan reformasi yang amat signifikan. Sebagai perbandingan, kita tidak mendengar langsung ura-ura MCA mahu menubuhkan satu sayap rasmi untuk orang bukan Cina. Atau MIC untuk kaum bukan India. Apatah lagi Umno untuk orang bukan Melayu.

Maka memang pasti Hadi telah berjaya membawa satu pembaikan yang amat besar terhadap PAS. Tanggungjawab seterusnya ialah untuk meneruskan lagi pembaikan yang dimulakan oleh Hadi agar pada suatu hari nanti golongan bukan Islam benar-benar mempunyai hak dan kuasa yang sama dengan semua ahli lain dalam menentukan dasar-dasar parti itu.

PAS mengambil masa lebih 50 tahun untuk tiba ke tahap ini. Maka rasanya tidak salah jika kita menunggu beberapa ketika lagi sehingga kesaksamaan yang tulin diwujudkan dalam PAS. Yang penting usaha menghapuskan diskriminasi dalam semua parti politik di Malaysia mesti terus berjalan.
Hadi juga merupakan seorang tokoh ulama yang disegani di Malaysia dan juga di peringkat antarabangsa. Status beliau sebagai seorang ulama amat penting bagi sebuah parti yang secara tradisinya tidak begitu kuat di kawasan bandar, dan penyokongnya pula adalah dari kalangan yang agak menitik beratkan pengamalan agama. Secara tradisinya PAS mempunyai konstituen yang tersendiri dan konstituen ini lebih selesa dengan seorang pemimpin bertaraf ulama.

Saya berpeluang menyertai Hadi di beberapa pertemuan di luar Malaysia. Saya sempat melihat sendiri betapa Hadi dihormati dan dianggap sama taraf dengan ulama besar seperti Yusuf Qardhawi, Rachid Ghanoushi, Kamal Helbawy, dan ramai lagi. Malahan bekas Perdana Menteri Turki Almarhum Najmudin Erbakan juga amat menghormati Hadi.

Ringkasnya ketokohan Hadi sebagai seorang ulama memang tidak boleh dipersoal.
Seperti manusia lain, Hadi juga punyai kelemahan. PAS kalah di Terengganu semasa beliau menjadi Menteri Besar. Dalam pilihanraya Sarawak baru-baru ini pula PAS kalah semua kerusi yang ditandingi. Ada lagi beberapa contoh lain yang boleh diberi untuk menunjukkan kelemahan Hadi.

Tetapi ini lumrah manusia dan sudah pastilah Hadi tidak boleh berlepas tangan. Tetapi, dengan pelbagai kelemahan yang ada, saya tetap merasakan bahawa Hadi telah menjalankan amanah dengan yang terbaik mungkin. Tidak perlulah dibicarakan isu kelemahan ini kerana tidak ada manusia boleh lari daripadanya.
Persoalan yang yang dihadapi oleh para perwakilan ke Muktamar Agung PAS nanti bukan sama ada Hadi telah menjadi Presiden yang baik atau tidak. Ini bukan pemilihan untuk memberi anugerah perkhidmatan cemerlang.
Tetapi, persoalan sebenar ialah, adakah Hadi boleh menjadi Presiden yang baik untuk memimpin PAS dalam pilihanraya akan datang dan seterusnya ke masa hadapan?

Kebenaran mungkin pahit untuk ditelan. Hakikatnya Hadi bukanlah individu terbaik untuk terus menjadi Presiden PAS. Saya akan simpulkan dengan cara semudah mungkin kenapa saya berkata demikian. Hadi tidak mempunyai ketrampilan ataupun ketokohan untuk menjadi Perdana Menteri atau Timbalan Perdana Menteri Malaysia. Hadi telah mencipta imej beliau sebagai seorang pemimpin masyarakat Melayu Islam. Tetapi beliau tidak dilihat sebagai seorang pemimpin untuk rakyat Malaysia secara keseluruhan.
PAS perlu berfikir bagaimana untuk memperkukuh apa yang telah dibina oleh Hadi. Parti itu perlu mula membina imej sebuah parti yang berkemampuan memimpin seluruh rakyat Malaysia, bukan memimpin orang Melayu Islam sahaja. Dan yang nyata, Hadi bukan pembawa imej “pemimpin negara”.

Mungkin ada yang berhujah bahawa ini hanya masalah persepsi. Tetapi jika sebuah parti politik tidak menyedari peri pentingnya persepsi, maka parti itu berada di padang permainan yang salah. Politik ialah sebuah pertandingan persepsi. Kejujuran dan ketokohan seseorang itu hanya bernilai jika sifat-sifat ini berjaya mempengaruhi persepsi pengundi. Jika sifat-sifat itu tidak membawa persepsi positif, maka dalam bahasa kampungnya “tak payah pun tak apa”.

PAS memang memiliki individu-individu yang boleh membawa parti itu ke satu tahap baru. Husam Musa dan Nizar Jamaluddin hanya dua nama yang biasa disebut. Sudah pasti ada tokoh lain yang juga boleh melakukannya dan perlu dipertimbangkan.

Tetapi budaya politik dalam hampir semua parti di Malaysia ini secara umumnya memberi kelebihan kepada presiden sedia ada. Jika mahu menjadi presiden sehingga mati pun biasanya boleh. Parti-parti politik kita tidak mempunyai budaya yang mana seseorang presiden mengumumkan dengan penuh bangga bahawa beliau telah membawa parti itu ke satu tahap tertentu dan telah tiba masanya untuk orang baru mengambil alih untuk membawa parti itu ke satu tahap yang lebih tinggi.

Lihat sahajalah apa yang berlaku dalam perubahan pucuk pimpinan Umno, MCA dan MIC. Semuanya terpaksa melalui era transisi yang amat menyeksakan. Dan PAS tidak terkecuali dalam budaya ini.
Hadi seharusnya menarik nafas panjang sambil menilai segala pencapaian besar beliau. Beliau boleh berbangga dengan apa yang beliau telah lakukan. Setelah itu, beliau perlu menerima hakikat bahawa telah tiba masanya untuk menyerahkan obor perjuangan kepada orang lain yang membawa PAS ke tahap yang lebih tinggi, sesuai dengan tuntutan rakyat agar PAS segera melahirkan pemimpin negara, bukan pemimpin bangsa atau pemimpin agama sahaja seperti selama ini.

Hadi pula jangan lah bermain kata-kata, kononnya tidak mahu menjadi presiden selama-lamanya dan bersedia dicabar. Bukannya beliau tidak tahu bahawa budaya parti politik di Malaysia ialah, sekiranya presiden tidak menolak pencalonan, maka tidak ada harapan perubahan akan berlaku.

Tidak ada gunanya bermain kata-kata kerana ia akan menyebabkan seorang presiden yang telah berjaya membawa pelbagai pembaikan akhirnya dilihat sebagai tunggul yang menghalang pembaharuan.
Jika Hadi boleh menyedari hakikat itu, maka parti dan negara akan mengingati beliau sebagai seorang tokoh ulung yang amat ikhlas berjuang sehingga rela mengorbankan jawatan dan kepentingan diri demi membuka laluan agar PAS menjadi sebuah parti nasional yang benar-benar diyakini mampu memimpin sebuah negara berbilang kaum.

Demi memastikan PAS boleh terus mara ke hadapan, Hadi wajib segera mengumumkan bahawa beliau tidak mahu mempertahankan jawatan Presiden dan menolak semua pencalonan. Hanya dengan cara itu sahaja akan berlaku pertandingan sihat yang akan membolehkan wujudnya sebuah PAS baru
Artikel asal...

Sekadar Renungan Bersama...

0

 

 

TUUUDIA! Sekuel ANWAR & CHINA DOLL Sudah Terbit!

0
Kema***uan papa DIUKUR pada PENGALAMAN, KEPANJANGAN, bukan faktor USIA

Sebab hari Jumaat, taknak la aplod kat sini. Tapi MyMassa akui, memang PAPA HANG HEBAT!

ARGHHH! Mana ChinaDol eh...Panadol nihhhh
Sila klik kat BLOG PANGLIMA HARIMAU. Hehehe!

Psst! Jgn tengok lama-lama, nanti juling mata!

Gempar!!! Mat Sabu GELAR Anwar Ibrahim .......

0

Sekejap dubur jantan, sekejap qubul betina...kesian kak wan, dalam sibuk-sibuk menghadapi kes liwat, sempat lagi abg nuar kesayangannya 'bermain-main' china doll...sepatutnya dalam keadaan menekan seperti sekarang, abang nuarnya lebih banyak tunduk sujud memohon keampunan dan petunjuk dari Illahi. Maklumlah,umur pun dah senja kala. Daripada berhabis duit ke US dan UK jumpa yahudi, lebih baik kerap-kerapkan melawat baitullah di Mekah.

Rakyat dah muaklah bang nuar.kalau kak wan tak nak mengaku pun takpelah,rakyat paham.yelah, takkan kak wan nak tinggalkan segala kemewahan yang ada sekarang semata-mata sebab suaminya gila seks? Bukan salah kak wan yangg mengandung. Tapi sekurang-kurangnya berhentilah daripada menipu diri dan orang lain. Allah maha mangetahui tau kak wan? Takkan kak wan tahu hukum kewajipan bertudung tapi tak tahu dosa menipu pulak?

Buat pencacai dan penjilat tegar abang nuar pula, bertaubatlah...dan kembalilah ke pangkal jalan.buangkan jauh-jauh ego dan sifat tamak dalam diri tuh. Kita bukan apa, kesian tengok anda semua diperkotak-katikkan oleh manusia yang bermasalah dan kafiruun.kan kelmarin kami di mymassa dah bagi warning awal-awal berkenaan kiamat yang bakal berlaku bukan? Percayalah allah swt itu maha pengampun...marilah sama-sama bermuhasabah diri di hari yang dimuliakan ini...wallahua'lam bisawab...

Khamis, 28 April 2011

Mari Mengenal Penganut ANWARISME

0
Bestnya kena kenciiiiing

Penganut aka pencacai ANWARISME mestilah menerima bahawa kencingan Anu-Ghairah itu adalah satu nikmat. Dikencing idup-idup oleh ANWAR merupakan satu blessing yg di-impikan oleh semua penganut fahaman ini.
Kalao ANWAR kata BUKAN, maka BUKANNNNN semuanya!
Kalao ANWAR kata YA, maka IYAAAAA semuanya!

Bideo baru kuar sekerat-sekerat dah bermacam teori keluar dari kepalahotak blogger ANWARISME. Perut buncit la, janggut ilang la, siap ada orang main baling tisu la kat garismasa 0.21 sampai 0.22 la. APA KEJADAHNYA ada orang nak main baling tisu plak tetiba dalam bideo tu? Nak baling bagi kena punai Anu ghairah ke?

Segak bergaya, berseluar yengki...

Tapi hakikatnya tulah mentaliti PENGANUT ANWARISME. Yang tak lojik cuba dikonerkan supaya nampak lojik. Yang lojik, macam suruh tayang jam OMEGA kat orang ramai, taknak pulak eksplain? SIMPLE JE KOT, tunjuk jam OMEGA. Kalao setakat cakap "Ya, jam itu ada pada kami", tapi tak tunjuk2 pun baik takyah.

China Doll terambik Jam OMEGA,
"Eh Eskay, ko tolong carikan?"
Kalau Kak Wan ada Jam OMEGA,
Jangan malu, boleh tolong tunjukkan?
 
Nanti kluar PART 3 pulak camna? Nak kena eksplain lagi, tapi takpa, penganut ANWARISME akan menyalurkan saki-baki kencing yang bertakung dalam kepala hotak mereka kpd mereka yang sudi dikencing sampai lencun!

POSTER KHAS UNTUK BUNG NUAR!!!

0

CABARAN KEPADA PENGANUT ANWARISME!!!

0
Kepada pembaca blog ini yang MENFITNAH PEMILIK BLOG INI MENFITNAH ANWAR DAN DALAM VIDEO TERSEBUT BUKAN ANWAR, SILA NAFIKAN GAMBAR ANWAR DI SARAWAK BARU-BARU INI!!!

GEMPAR! KENAPA ANU WAR LAYAK DIGELAR ANU-GERAH TUHAN!!!

10
1.BUNCIT SEMASA BOGEL, SLIM SIKIT LEPAS PAKAI SELUAR



2.SENTIASA BESAR DALAM APA SAHAJA KEADAAN



3.MEMAKAI ASP (ANWAR SPENDER PARACHUTE) – SPENDER YANG BOLEH DIBUAT PAYUNG TERJUN

Anwar vs China Doll: Rakyat WAJIB lapor ke Mahkamah Syariah!!!

0

Mana PAS??? Mana PERKASA??? Mana Pekida??? Mana jihadist-jihadist yang sanggup syahid dalam melawan pemimpin zalim dan orang yang menolak hukum Islam?!! Di manakah Tentera-tentera MAROON (MORON???) Unit Amal yang sedia Mati Demi ISLAM?!! Sudah dua siri video didedahkan kepada rakyat, namun KENAPA masih belum ada sesiapa pun lagi yang 'berani' untuk melaporkan maksiat yang terang-terangan dilakukan oleh Pemimpin Anugerah ini kepada pihak berkuasa AGAMA ?!! 

Ini satu KEWAJIPAN!!! Kerana sekiranya kita tidak melakukan apa-apa mengenainya, kita sudah jatuh hukum bersubahat dengan pihak yang melakukan maksiat!!! Memang dua siri video tersebut tidak menunjukkan apa-apa perbuatan persetubuhan haram, tetapi jelas sekali Anugerah Tuhan tersebut berkhalwat secara berbogel dengan seorang wanita yang bukan isterinya...Ataupun itu sebenarnya MADU GELAP (kategori perempuan) baru Kak Jijah ?!! 

OBAT PALING MUJARAB DI PASARAN. DAPATKANNYA SEKARANG!

0
*Khas untuk pencacai-pencacai Anu Tua Kutuk yang pening kepala.

What is NKRA?

1
In just a few months after being appointed as Malaysia's 6th Prime Minister, Dato' Seri Najib Razak launched the National Key Result Areas (NKRA) on 11th of July 2009 as part of his 1Malaysia Initiative. The initiative will subsequently create an impetus which later to be known as the Government Transformation Plan (GTP).

Dato' Seri Najib has identified SIX major policy areas in which the government should focus in improving Malaysia's effectiveness in the long run. As such, six ministries has been tasked to foresee that the Key Performance Indicators (KPIs) for these SIX National Key Result Areas to be fulfilled for the benefit of the people.


KPI is the yardstick that Dato' Seri Najib has set in order for the people themselves to measure and evaluate the effectiveness of the civil service. And what are the KPIs set for these NKRAs?

Stay tuned for our special series of 1MALAYSIA INITIATIVE articles!

KESELESAAN UNTUK RAKYAT BILA KEMISKINAN BERJAYA DIKURANGKAN

0

APAKAH NASIB ANU TUA KUTUK SELEPAS INI?

1

Tu la Nuar...dulu elok-elok jadi Timbalan Perdana Menteri, dok jolok sarang tebuan. Tak sabaq. Masa jadi TPM, kau la orang paling suci. Semua pemimpin lain takde moral. Rahim Tambi Chik pun kau suruh letak jawatan. Walaupun kau la orang paling banyak kroni, kau tuduh Tun yang kroni. Geng-geng siapa yang paling banyak dapat pink form masa kau jadi Menteri Kewangan? Siapa yang gunakan pink form untuk jatuhkan Tun Ghaffar? Allah Maha Kuasa. Semua yang kau tuduh kat orang lain tu kena diri kau balik. Hebat betul kau ni Nuar, walaupun BAPAK KAU TU MAMAK, kau sanggup jaja Tun Mahathir keturunan Mamak. Kau panggil Tun sebagai Mamak Bendahara. Yang lebih hebat daripada tu, kau nak LELONG PUTRAJAYA KALAU BERJAYA JATUHKAN TUN MAHATHIR. KAU TUDUH PUTRAJAYA SEBAGAI PROJEK MEGA YANG MEMBAZIR!

Nuar oh Nuar....Bila dah dapat KIFARAH, kau tak sedar-sedar lagi. Dah bertahun-tahun dalam penjara pun kau tak insaf lagi. Kau fitnah orang lagi. Kau cakap Datuk Najib terlibat dengan kes Altantuya. Kau gerakkan Raja Petra sebagai nadi fitnah kau. Dah la dulu dia jadi balaci FREE ANWAR CAMPAIGN. Fitnah-fitnah dalam penjara dulu pun tak habis lagi. Kau tuduh kerajaan bagi ARSENIK kat kau. Kau cakap kerajaan inject HIV. Tapi sampai sekarang kau masih hidup. Hidup dalam keadaan tak bersyukur dengan apa yang kau dapat iaitu KEBEBASAN.

Nuar oh Nuar....Bila dah habis EDAH, kau boleh bertanding semula, kau jadi PEMBOHONG pulak. Kau cakap nak tubuhkan KERAJAAN 16 SEPTEMBER. Kau cakap Pak Lah akan kau tumbangkan. Dah 3 kali jumpa 16 September pun kau masih belum jadi PM (2008, 2009 dan 2010). Dulu Putrajaya tu la kau nak lelong, tapi kenapa kau yang meroyan nak MENUJU PUTRAJAYA?

Nuar oh Nuar.... Dah masuk penjara sebab sontot Azizan, kau tak insaf lagi. Saiful pulak jadi mangsa kau kali ni. Kalau dulu kau tuduh konspirasi Tun Mahathir, sekarang ni kau fitnah Dato' Najib pulak. Kalau benarlah konspirasi, macam mana WIKILEAKS CAKAP BUKAN KONSPIRASI TAPI PERANGKAP SEKS? Yang cakap macam tu bukannya orang lain tapi SINGAPORE dan AUSTRALIA yang jadi sahabat kau.

Nuar oh Nuar....Dulu 16 September, kini 16 Mei. Sekarang ni tak tau apa pulak nasib kau lepas ni. Adakah dengan dapat KIFARAH YANG LATEST KAU AKAN TAUBAT NASUHA? Jangan lupa tonton video Nuar dan cari persamaan dengan gambar dalam entri tersebut. Kifarah China Doll yang baru ni pun Nuar masih tak nak taubat. Ish..ish...ish...

*Pintu Taubat Sentiasa Terbuka...

Rabu, 27 April 2011

VIDEO ANWAR IBRAHIM PART 2

0
MARI KITA TENGOK SIAPA YANG KENA!!!

KUNJUNGAN MENGERATKAN HUBUNGAN NEGARA SESAMA ISLAM

0

PANAS!!! PANAS!!! PANAS!!! Kiamat Hari Ini?!!

0


Dengarlah hai sobat



Saat kau maksiat


Dan kau bayangkan ajal mendekat


Apa kan kau buat


Kau takkan selamat


Pasti dirimu habis dan tamat...






Bukan ku sok taat


Sebelum terlambat


Ayo sama-sama kita taubat


Dunia sesaat


Awas kau tersesat


Ingatlah masih ada akhirat...






Astafighrullahal’adzim




Ingat mati, ingat sakit


Ingatlah saat kau sulit


Ingat ingat hidup cuma satu kali



Berapa dosa kau buat


Berapa kali maksiat


Ingat ingat sobat ingatlah akhirat



Cepat ucap astafighrullahal’adzim




Pandanglah ke sana


Lihat yang di sana


Mereka yang terbaring di tanah


Bukankah mereka


Pernah hidup juga


Kita pun kan menyusul mereka





Astafighrullahal’adzim!!!



Cepat ucap astafighrullahal’adzim


Cepat ucap astafighrullahal’adzim


Cepat ucap astafighrullahal’adzim




MyMassa: Lirik lagu di atas ditujukan terutamanya kepada pencacai dan penjilat tegar Anwar Ibrahim yang masih lagi merasakan dirinya beriman kepada ALLAH SWT, baik yang menganut PKR mahu pun berakidahkan PAS.

BERTAUBATLAH wahai saudaraku!!! Marilah Kembali ke pangkal jalan!!! Masa Semakin suntuk...TIK TOK TIK TOK...SANG KAKALA TELAH BERBUNYI SEBENTAR TADI!!! Cepat-cepat berwuduk dan solat taubat!!! Kepada Kafir-Kafir Harbi dalam Fuckatan pula, Lakum diinukum wali yadin...

PANAS....BUKU YANG AKAN TERBIT 16 MEI INI!

1


Buku yang bakal menyayingi A Doctor In The House tulisan Tun Dr. Mahathir. Akan terbit 16 Mei ini di Mahkamah Tinggi KL. Jangan ketinggalan untuk mendapatkannya!

MALAYSIA MAJU DIBAWAH BN

0

Selasa, 26 April 2011

Apa Kata DAP???

0

DAP selalu tuduh cara berkempen BN sebagai kotor, jijik dan sepatutnya tak mengungkit apa yang BN sebagai Kerajaan dah buat kepada rakyat.

Nah! amek kau. Sekarang ni bapak kepada DAP iaitu PAP menggunakan kempen yang sama, apa pula alasan DAP kali ini? Kalau nak bandingkan PAP dengan BN jauh panggang dari api. Kebebasan bersuara dan berkempen yang diamalkan di Malaysia lebih terbuka daripada Singapura. Tapi DAP, PAS dan PKR tak pernah bersyukur.


Kalau DAP kempen untuk tukar Taib Mahmud di Sarawak, bila lagi nak kempen CHANGE KUAN YEW DI SINGAPURA????

Edisi Lawak Mymassa : Mat Sabun Bakal Jadi Timbalan Presiden PAS

0

Bila dengar nama Mat Sabu, mesti aku teringat lawak Ibrahim Din dalam cerita Laksamana Do Re Mi.
Lawak ni kena la dengan Mat Sabu yang memang sinonim dengan ubat-ubat kuat yang diiklan di Harakah. Mamat ni pantang tengok bini orang sampaikan masa PRK Tenang pun, Mat Sabu boleh pulak panggil Cikgu Mala sebagai NORMALA KU. Dulu Normah, sekarang ni Normala pulak. Kalau korang dengar ceramah Mat Sabu pun, satu fakta pun takde, semuanya MERAPU. Tapi kaki merapu macam ni lah yang totok PAS angkat sebagai pemimpin mereka. Sampaikan nak jadikan TIMBALAN PRESIDEN! Mat Sabu ni, nak kata Ostad bukan Ostad, nak kata profesional pun entah apa kelulusannya.


Bagi yang tak tau, sebenarnya dalam PAS bukan ada 2 golongan, ulamak dan erdogan (profesional) tapi sebenarnya ada 3 iaitu ULAMAK, PROFESSIONAL DAN AKTIVIS. Ulamak adalah orang yang berlatarbelakangkan pendidikan agama. Selepas REVOLUSI IRAN, PAS yang memang ramai pengikut Syiah dalam tu mengambil model yang sama untuk diserapkan dalam parti untuk menunjukkan mereka ni seolah-olah PARTI ISLAM. Peraturan baru PAS ini dibuat  pada tahun 1983 dan diluluskan oleh ROS tahun 1987. Di sinilah jawatan MURSYIDUL AM diwujudkan (sama seperti Mullah Syiah). Sebelum ni, PAS adalah sama seperti parti sekular lain iaitu jawatan Presiden yang paling tinggi. Dalam masa ini juga Dewan Syura Ulama PAS diwujudkan. Mursyidul Am PAS yang pertama adalah Yusuf Rawa, bapak kepada YB Mujahid. Bagi golongan ini, mereka amat mengagungkan Ulamak dan calon Timbalan Presiden mereka adalah Ust. Nasharuddin Mat Isa.

Golongan yang kedua adalah golongan professional. Golongan ini masuk dalam PAS penghujung tahun 80an melalui gerakan pelajar Islam luar negara seperti IRC. Selepas Anuwar dipecat, makin ramai golongan professional yang masuk PAS kerana mereka rasa tak sesuai berjuang dengan PKR. Walaupun dah masuk PAS dan tak masuk PKR sebelum ini, golongan professional a.k.a Erdogan amat menyanjungi Anuwar. Calon Timbalan Presiden mereka adalah Husam Musa.

Golongan yang ketiga adalah golongan aktivis dalam PAS. Mereka bukanlah berlatar belakangkan agama dan belajar pun tak tinggi. Mereka adalah golongan-golongan pencari agama yang telah ditipu oleh PAS melalui penggunaan nama Islam. Kalau di medan ceramah perdana PAS, merekalah yang teramai. Kalau berdemonstrasi merekalah yang terbanyak. Jadi, golongan inilah yang mengangkat orang macam Mat Sabu sebagai pemimpin. Walaupun mereka ini kebanyakkannya orang bawahan, sekurang-kurangnya mereka mahu ada wakil di peringkat tertinggi.

Bila setiap kali muktamar PAS, inilah yang akan berlaku. Perebutan jawatan antara 3 golongan dalam PAS. Masing-masing menggunakan kroni dan pengaruh yang ada untuk menang. Sebelum ni Ust Nasha berjaya mempertahankan jawatannya dari Mat Sabu dan Husam, kali ini nasib ketiga-tiga mereka akan ditentukan oleh perwakilan. Untung sabut timbul, untung batu, tenggelam.


*Mari kita tengok siapa yang kena!

Isnin, 25 April 2011

APA TUNGGU LAGI???

1
Ini bukan laporan daripada aku. Tapi daripada media pencacai Anu Tua Kutuk. Kalau dah macam ni....apa tunggu lagi???

 Malaysian Insider.


Malaysiakini
 


*kredit untuk mesintaipburuk.blogspot

Apa lagi alasanmu Anu Tua Kutuk???

PEMIMPIN PKR TAK PERCAYA ALAM BARZAKH?

3

ADUN PKR persoal kandungan talqin, ditegur MB Negeri Sembilan

2011/04/25

SEREMBAN: Seorang ahli pembangkang yang mempersoalkan kandungan talqin yang didakwanya tidak dapat diterima akal, diberikan "tazkirah" selama 10 minit oleh Menteri Besar, Datuk Seri Mohamad Hasan ketika persidangan Dewan Undangan Negeri Negeri Sembilan hari ini.

Rashid Latiff (PKR-Ampangan) dalam soalannya mempertikaikan bacaan talqin yang menyentuh tentang cacing yang membaham jenazah orang Islam selepas dikebumikan sedangkan menurut beliau, di kawasan perkuburan orang Islam tertentu, cacing tidak wujud.
"Bukankah Islam itu sendiri bertitik tolak dari fakta. Apakah silap pihak berwajib dalam hal ini?" kata Rashid dalam soalannya.

Mohamad menjawab : "Sebagai orang Islam, kita kena akui alam ghaib. Alam ghaib tidak boleh dibanding dengan hukum akal dan logik. Bacaan talqin ini pada pandangan saya adalah untuk orang yang hidup macam Yang Berhormat dan bukan pada si mati."

Beliau kemudian mengingatkan wakil pembangkang itu supaya "jangan asyik membeli nombor ekor" dan melupakan hal kematian.

Ketika ini, beberapa penyokong DAP dilihat tersenyum manakala Mohamad Taufek Abdul Ghani (PAS-Paroi) pula menundukkan muka.

"Saya tahu Yang Berhormat tidak percaya cakap saya kerana saya tidak memakai kopiah dan serban. Hati-hati kalau nak pertikaikan perkara ghaib kerana boleh lari akidah kita. Perkara alam ghaib dan barzakh ini disebut dalam kitab dan hadis...ia menyebut alam barzakh ini sunyi dan penuh dengan ulat dan cacing," kata Mohamad menyebabkan Adun PKR tadi terus terdiam.
Katanya, perkara itu perlu diyakini manakala bacaan talqin memberi pengertian bahawa setiap yang hidup pasti menemui ajal.

"Jangan terlalu lari dari akidah macam (dakwaan) parti PAS, kalau tidak undi PAS, tidak masuk syurga. Jika demikian, rugilah orang yang duduk di luar negara kerana parti PAS tidak ada di negara mereka," katanya. - BERNAMA
Ambik kau...kene sebijik dengan MB Nogori. Bodoh punya PKR. Patut tak takut buat dosa. Jaja fitnah Al-tantuya sana sini. Alam Barzakh pun PKR boleh buat main-main.

BENARKAH MEREKA PEJUANG ALAM SEKITAR?

1
Lihat perbezaan dua gambar di atas. Apa jadi kepada negeri Selangor bila pembangkang memerintah. Dah jadi macam padang jarak padang tekukur dek kerakusan Kerajaan Pembangkang melalui Kumpulan Semesta merobek dan mengorek pasir-pasir di Selangor. Ini bukan omongan kosong. Tapi ini adalah fakta dan bukti yang nyata. Jika anda tak percaya, anda sendiri yang tengok. Imej yang diatas adalah imej dari Google Maps (imej terbaru satellite bumi) manakala yang di bawah adalah dari Yahoo Maps (imej untuk tahun 2008).




Kalau sesiapa yang pernah lalui di lebuhraya baru SKVE, korang akan nampak pemandangan yang saujana mata memandang. Hasil daripada aktiviti pengorekkan pasir secara besar-besaran oleh Kumpulan Semesta.
Tapi, mana pergi NGO-NGO Alam Sekitar? Mana pejuang-pejuang Alam Sekitar yang lantang bersuara kalau Kerajaan BN buat projek untuk membangunkan ekonomi? Yang terbaru, pasal projek Lynas. Satu projek untuk menarik pelaburan asing ke Pahang. Ditentang sekeras-kerasnya oleh pihak pembangkang dan NGO-NGO Alam Sekitar.
Jadi persoalannya sekarang, benarkan mereka pejuang alam sekitar atau BALACI PEMBANGKANG?

JUDI : DAP Main Wayang....Tapi Kebenaran Terbukti Jua

0

Ini adalah petikan akhbar hari ini yang memaparkan realiti sebenar Negeri Pulau Pinang setelah DAP memerintah. Tapi,  masa isu JUDI BOLA dimainkan oleh pembangkang, DAP berlagak alim...Konon-kononnya mereka adalah anti-judi.
Sebenarnya ada sejarah di sebalik DAP yang ramai tak tau. Tak pelik ke korang kenapa ramai yang menganggotai DAP adalah peguam? Korang carilah profession lain, memang susah nak jumpa dalam DAP. Dari bawah sampai ke atas, semuanya peguam. Kenapa? Sebab DAP ni dianggotai oleh peguam-peguam yang kebanyakkannya mewakili samseng-samseng, gangster-gangster, ALONG dan lain-lain penjenayah. Yang paling legend adalah Karpal Singh. Berapa ramai penjenayah-penjenayah kes berat yang Karpal Singh dah lepaskan. Di sinilah wujudnya hubungan gelap di antara pemimpin DAP dengan kongsi gelap.

Jadi, dalam kes judi ni pun sama jugak. DAP adalah penaung segala judi haram, bookie dan lain-lain judi yang ada sama ada menggunakan mesin atau pun di internet. Sebab tu bila kerajaan nak me'legal'kan judi ni, DAP bangkit seolah-olah orang alim yang bencikan judi. Sedangkan mereka sememangnya telah diupah oleh tokey-tokey judi yang tak berlesen. Dari duit judi dan segala kegiatan haram lah DAP berjaya membiayai kempen politik mereka. Mereka berlakon seolah-olah ada majlis kutipan derma tapi sebenarnya dari situlah kongsi-kongsi gelap naungan DAP membersihkan wang-wang mereka.

Kalau korang tak percaya, bila ada kes-kes yang melibatkan salah laku PDRM kepada penjenayah, DAP akan jadi juaranya. Seorang dari member aku yang baru pencen polis pernah cakap, dulu polis senang dapat kerjasama tokey-tokey rumah hiburan di Penang. Tapi sekarang ni, bila polis nak masuk kawasan-kawasan ni untuk pantau kegiatan dadah dan lain-lain jenayah, mereka kena halau dengan tokey-tokey ni. Geng-geng rumah hiburan ni berani cakap sekarang ni mereka dah ada payung lebih besar daripada polis (kerajaan negeri). Kalau polis nak masuk, kena berurusan dengan payung-payung mereka (DAP). Gila punya kurang ajar Cina sekarang ni. Dengan polis pun diorg tak takut.

*Puaslah puak-puak PAS kene kencing dengan DAP. Kononnya nak support kempen anti judi tapi sebenarnya yang deal dengan PAS ni la bapak segala judi (DAP).