Jumaat, 30 Disember 2011

Hebat Muslimah PAS Ni. Tudung Bulat Tapi Kaki Spin.

Sila tonton video ini sampai habis.



Keji punya YB. Dah hampir 4 tahun memerintah, tak tahu ada kampung di kawasan yang diwakilinya.

Memang patut penduduk kampung mengamuk. Janji pilihan raya sendiri pun boleh lupa.

Sekurang-kurangnya YB PAS ni lebih jantan dari Suhaimi Shafie yang langsung menghilangkan diri. BACUL.

Kalau nak faham isu ini, sila tonton video ini pulak.



*Kenapa banyak kes di Selangor, kaum India yang terkena. Itu pun tak nampak lagi ke?

5 comments:

Drakulla berkata... 31 Disember 2011 4:01 PG

Salam Tuan, sudi link kan :
http://bandar-penawar.blogspot.com/

MymassaVoice berkata... 1 Januari 2012 11:29 PTG

sudah kami link kan bro drakulla...tima kasih atas sokongan tuan!

Tanpa Nama berkata... 4 Januari 2012 9:49 PG

Rumahnyer dan kliniknyer kat sungai buloh, tapi jaga kawasan Klang memang lah tak tahu!!!!!! Hu!hu!hu!!!!!.

Tanpa Nama berkata... 4 Januari 2012 10:34 PG

Tapi walau mcm manapun segelintir Puak2 tersebut masih lagi berdolak dalih dlm menjalankan tugas oleh kerana Ketua nyer yg terlalu ego cuba menutup kelemahan dlm banyak perkara yg melibatkan tanah dan kawasan!!! Kroni didlm tender dan kontrak tetap masih berlaku..when world goes round still around..spin sampai muntah!!!

Tanpa Nama berkata... 27 Mac 2012 11:02 PTG

Saudara jangan buat fitnah dan dosa kering! Yang demo itupun tak tahu siapa adunnya. Kg yg dimaksudkan BUKAN TERLETAK DLM DUN SRI MUDA. Eloklah saudara semak dulu sebelum spin macam orang gila! Atau saudara sememangnya gila..

Catat Ulasan