Khamis, 29 Disember 2011

Gambar Kehebatan 3 Orang Pemimpin Pembangkang!!!

Hebat sampai pengikut mereka taksub.

Sehingga macam-macam gelaran diorang dapat. Tapi yang bawah ni gelaran tertinggi yang diorang dapat.



*Idea dapat lepas tengok cerita 3 idiots kat TV.

5 comments:

Tukar Tiub berkata... 29 Disember 2011 11:25 PTG

ini la yg ko leh buat.. kah kah kah... tiada sumbangan pun kepada bani melayu dan Islam.. kah kah kah..

MymassaVoice berkata... 29 Disember 2011 11:35 PTG

Lebih baik dari sambut Krismas.

Terima kasih atas kunjungan sang pencacai.

SiamangBukit berkata... 30 Disember 2011 12:33 PG

Manliness tru wisdom, hanya jauhari mengenal manikam. 3 stooges more like it. Semua in slapstick sebelum PRU13.
PAS , dan DAP semua sandiwara.
PKR is still trying to consolidate the parlimentary statements made by Mat Sabu and Karpal that Anwar is a low moral homosexual.

Tanpa Nama berkata... 30 Disember 2011 10:27 PG

kah kah kah...mamat kat atas sekali tu ada hati nak sebut bani melayu dan islam? dah lupa ke pasal kekudusan dan doamu sebelum ni???

jawapan mymassa betul2 dah bagi penerajang bontot ko la mamat "tukar tiub" oooi..

punyalah depa agungkan pemimpin depa..ini sudah level memuja dah ni. sesat oooi...hehehe

Tanpa Nama berkata... 30 Disember 2011 12:29 PTG

Tukar Tiub ada selera gek pada blog Mymassa nih. Ingatkan buta kayu! Agak-agak bilakah akal tu nak celik? Nak sokong pun jangan main hentam keromo; dah terlampau liberal jangan sampai ada yang tergadai.

Catat Ulasan