Rabu, 9 November 2011

PANAS 18 SX!!! Inilah sebabnya Anwar sokong SEKSUALITI MERDEKA!!!




Gambar persetubuhan Anak Puntianak bersama Jembalang Tanah di atas disebarkan kepada umum kira-kira tiga tahun yang lalu. Adakah ini juga boleh dikatakan sebagai Seksualiti Merdeka: Queer Without Fear?!!


Bebas melakukan seks dengan sesiapa sahaja dan bangga pula lagi untuk merakamkannya sebagai kenang-kenangan. Mungkin kerana Anwar sendiri sebagai IDOLA Lagenda telah menggesa umum agar golongan pelaku ZINA dan maksiat seperti Anak Puntianak ini tidak dicemuh dan dihina. Malah diberikan ruang lagi sesama mereka untuk bertemu dan berbincang. HAHAHA!





Agaknya sebab itulah juga Zarina Ann ini masih lagi LIGAT walaupun setelah di ban beberapa kali oleh media tempatan!!! Taubat jauh sekali.




Jika kebenjotan moral seorang artis yang menjadi tumpuan masyarakat pun disokong oleh pemimpin, apalah agaknya hendak jadi dengan masa depan anak cucu kita kelak?!!

Yang pastinya, selain Anak Puntianak, rupanya banyak juga hantu di Malaysia ini yang gemar dirakam ketika beraksi ya!





* Makin menjadi-jadi pula BESARnya...


7 comments:

Tanpa Nama berkata... 9 November 2011 9:18 PTG

ha memang lawak la BRO, INI DAH KIRA MENYIARKAN GAMBAR LUCAH NI BRO...kenapa pak janGGOat hamPAS semua diam membisu pasal isu ini? nike ajis terompah tak keluarkan fatwa baru ker?

MymassaVoice berkata... 9 November 2011 10:13 PTG

eh lucah lagi ke? kan dah censored tu?!! tuan nyer badan tak suruh pun kita dah tolong censored kan. hehe

Tanpa Nama berkata... 10 November 2011 12:41 PG

takler lucah kat blog...bebudak maner reti tenguk blog....sibuk kat fb jer....

kita nie haaa...yg besar dan panjang jer nenguk....

Aku,Pasbuih Dan Siamang berkata... 10 Januari 2013 7:26 PTG

LEBAI2 PAS TENTU SUKE TENGOK...

Tanpa Nama berkata... 13 Januari 2013 10:52 PG

stok ubat kuat berlambak kat stokis2 HARAMKAH nak???... telefon jer..

Tanpa Nama berkata... 17 Januari 2013 9:31 PTG

tapi yg paling ngeri tang hantu bonceng tu.... muka mcm pernah tengok tapi dimana yeee....... amat2 menyeramkam

Tanpa Nama berkata... 26 Januari 2013 11:43 PTG

Hantu Bonceng ha ha ha ha....
Sama tapi tak serupa ha ha ha...
Syokkkkk Syokkkkk tengok Hantu Bonceng ha ha ha...

Catat Ulasan