Jumaat, 28 Oktober 2011

Video Kebodohan Pemuda PAS.

Cuba tengok video ni.

Betapa susahnya hidup pemuda PAS sampai pergi ijtima Pemuda PAS pun tumpang lori ramai-ramai.



Cuba tengok pula kereta pemimpin PAS.

Kereta Nik Aziz, Mursidul Am PAS

Kereta Haji Hadi, Presiden PAS
Kereta Mat Sabu, Timbalan Presiden PAS.


Ustaz Azhar yang cari makan dengan ceramah PAS pun naik SUBARU.



Kesian betul MyMassa tengok pemuda PAS yang terus diperbodohkan oleh pemimpin mereka.

*Konon PAS parti zuhud. Yang zuhud pengikut PAS. Pemimpin mereka terus dibuai kekayaan.

8 comments:

Tanpa Nama berkata... 28 Oktober 2011 1:49 PTG

Memang kesian dia orang. Saya dulu pun ahli Pas juga. Orang2 ni ikhlas berjuang di jalan Allah, tetapi mereka tidak tahu yg sebenarnya mereka ditipu oleh pemimpin mereka.

alhamdulillah, saya dah keluar dari Pas.

Tanpa Nama berkata... 3 Januari 2012 11:16 PG

mu bodo..

Tanpa Nama berkata... 3 Januari 2012 11:27 PG

hahaha dah ada yang bengang sebab kebodohan didedahkan! hahaha

Tanpa Nama berkata... 3 Januari 2012 2:18 PTG

.bodo...ustaz azhar naik kereta zizan tu...nak fitnah kaji dulu..jangan masuk neraka sbb dosa atas angin

Alan berkata... 3 Januari 2012 4:20 PTG

Blog paling bodoh!

Tanpa Nama berkata... 3 Januari 2012 4:40 PTG

kesian dek kerna terlalu malu...smua org dilihatnya bodo, walhal bodoh tu di dlm kemarahannya yg membuak2 pabila melihat artikel ini...sabar separuh iman,...besaarnye keta2 mereka yeee...

MymassaVoice berkata... 3 Januari 2012 5:49 PTG

ada jugak dosa atas angin...ingatkan puak2 hamPAS ni pandai makan untung atas angin aje.

kepada anon 3 Jan 2011 4.20pm: satu jari tunding kpd org lain, sembilan lagi tunjuk kat diri sendiri. ostad hang tak ajaq ka?

Tanpa Nama berkata... 4 Januari 2012 6:41 PTG

buleh tahan bodoh blogger ni. mu paham ke tak maksud zuhud tu? zuhud bukan bermaksud kene pakai kete kancil sokmo..bodoh nye blogger

Catat Ulasan