Rabu, 31 Ogos 2011

Video Yang Wajib Mat Sabu dan Ahli PAS Tonton.

Filem khas sempena Hari Kemerdekaan ke-54.

Ini bukan filem Bukit Kepong yang Mat Sabu dakwa propaganda BN. Ini bukan hasil tangan Tan Sri Jins Shamsuddin yang Mat Sabu dakwa ahli UMNO.

Tapi ini adalah dokumentari yang wajib ditonton oleh semua anak merdeka.

Anak merdeka yang merasai nikmat kemerdekaan tetapi tidak pernah berterima kasih kepada pejuang-pejuangnya.

Sama-sama kita saksikan filem 'DUGAAN NEGARA'.


3 comments:

Tanpa Nama berkata... 31 Ogos 2011 1:17 PTG

puak penganas ana suka mana percaya cerita ni. bagi mereka kebaikan sebuah negara kebajikan seperti komunis amatlah dihargai mana ada negara dalam dunia ini yang memberi elaun supaya umat islam makan ditengahari dalam bulan puasa melainkan negara komunis, itulah sebabnya puak pas ni suka sangat dengan komunis sehingga memertabatkan perjuangan komunis adalah perjuangan menuntut kemerdekaan.

Tanpa Nama berkata... 31 Ogos 2011 6:00 PTG

MAT SyABU nak tengok n tonton video klip ni? rasanya tak guna pun dia tgk.. sebab dia ada penyakit PELUPA..paling lama pun dia ingat seminggu jer.. lepas tu dia lupa balik...dan sebut sejarah ikut sedap mulut dia jer... KESIAN MAT SyABU.... tu laa bila otak dah letak kat kepala LUTUT DIA, mana ada synap2 saraf yang bawa ingatan kat Medula Oblongata..sebab tu lah jadi sasau dan nyanyuk!..apa yang dia ingat cuma 121 tu jer... dan satu lagi minta CLAIM kat BOS LGe DAPig dia tu...

Johari berkata... 1 September 2011 12:22 PTG

Semoga memberi kesedaran kepada yang mudah lupa.

Catat Ulasan