Jumaat, 19 Ogos 2011

Gempar! Siapa Pemimpin Pembangkang Yang Pernah Ber IC Merah?

Bagi melengkapkan minggu mendedahkan rahsia-rahsia pembangkang oleh blog MyMassa, kami ingin berkongsi satu pendedahan yang telah kami janjikan semalam iaitu pemimpin pembangkang yang pernah berstatus bukan warganegara. Pendedahan yang kami buat ini sebagai counter kepada propaganda pembangkang yang menyerang rakyat Malaysia yang baru mendapat taraf kewarganegaraan. Kami membuat penyelidikan ini selama lebih seminggu bagi mengumpulkan bukti bahawa di kem pembangkang juga wujud pengundi yang sebelum ini pemegang status penduduk tetap. Yang lebih menggemparkan, di kem pembangkang, mereka bukan sahaja pengundi tetap PEMIMPIN!



Pemimpin yang ingin kami kongsikan di sini bukan calang-calang orangnya tetapi seorang Ketua Propaganda Pembangkang! Orang yang kami adalah Badrulamin bin Bahron, Pengarah Penerangan Pejabat MB Selangor.


Nama : Badrulamin bin Bahron
No. Kad Pengenalan : 611204-71-5327



Tempat Lahir : Indonesia
No. Sijil Warganegara : 570294

Tarikh Menjadi Warganegara : 29 September 1978.


Setelah mendapat status warganegara, Wak Badrul yang mendapat pendidikan di Malaysia berjaya melanjutkan pelajaran ke Universiti Al-Azhar Mesir dan kemudiannya dilantik menjadi pensyarah di UIA.

Lulusan BA Azhar, Mesir. LLM Kent, UK. Ph.D Birmingham, UK. Pensyarah Undang-Undang (Asst. Professor) UIA (1984 - 1999)

Mungkin ada yang ingin menafikan maklumat yang kami paparkan. Mungkin ada yang mengatakan bahawa Badrulamin sama seperti kes Azmin, Wan Azizah dan Zuraidah. Bagaimana pula dengan ini?




Nama : Bahron bin Haji Mohammad Tahir (bapa Badrulamin)
Kad Pengenalan : 330814-71-5139
Tempat Lahir : Indonesia
Tarikh Menjadi Warganegara : 13 Ogos 1973


Arwah Bahron yang merupakan bapa kepada Badrulamin telah meninggal dunia pada 3 Julai 2011. Namun namanya masih lagi dalam sistem SPR. Ertinya dalam kerakusan pembangkang menghentam SPR, mereka juga tidak menjalankan tanggungjawab mereka untuk membantu SPR membersihkan  data pengundi. 


Jika Mismah mengaku mengikut jalan hadapan, Badrulamin pula dikhabarkan memasuki Malaysia melalui jalan belakang (tidak dipastikan sama ada melalui jalan tikus atau melalui laut). Apa yang kami lakukan ini adalah untuk membuktikan bahawa pembangkang hanya berpura-pura membongkar adanya pemegang kad pengenalan merah yang telah diberi warganegara mendaftar sebagai pengundi. Sedangkan, dipihak mereka, orang yang mendapat taraf kewarganegaraan ini bukan sahaja sebagai pengundi, malah sebagai pemimpin! Badrulamin juga dikesan beberapa kali bertanding sebagai calon pilihan raya sebanyak 2 kali di Parlimen Sabak Bernam!

PAS memang munafik dengan menyerang Mismah dan rakan-rakan sedangkan dalam masa yang sama mereka cuba menaikkan orang yang diberi taraf kewarganegaraan sebagai pemimpin (ahli Parlimen). Jika pembangkang menang, kemungkinan Badrulamin boleh jadi menteri. Wow! Bukankah ini satu tindakan yang menjual negara seperti yang PAS selalu warwarkan.

Kepada PAS. Jika benar anda mahu bermain game membongkar siapa yang baru mendapat kewarganegaraan dan boleh jadi pengundi, anda silap kerana di kem anda, orang yang anda tuduh macam-macam kini adalah pemimpin tertinggi. Kepada Wak Badrul, jika dakwaan kami salah, buktikan surat beranak anda menunjukkan bahawa anda lahir di Malaysia dan bukannya Indonesia.

*Wak Badrul yang dah dapat macam-macam tetap nak hentam Kerajaan. Tak sedar diri punya PATI. Jangan lupa, selain daripada dapat keistimewaan sebagai rakyat Malaysia, Wak Badrul juga dapat kahwin 2 orang rakyat Malaysia. Bini baru tu bro.

 

8 comments:

Tanpa Nama berkata... 19 Ogos 2011 8:09 PTG

apa nak heran dgn PAS (semua dia pas tp orang lain sumua tak pas) keja menghentam dan menuduh orang memang dah perangai mereka... tmbah sekarang lagi parah bila pak pak JANGGOAT mereka dah kena ikat leher mereka dengan ULTRA KIASU dlm DAP. jadi bila kena batang hidung mereka sendiri..terus senyap sunyi sepi.. syabas saudara! BONGKAR lagi sebanyak mungkin..sampai mereka senyap TERUS!!!!

Papagege berkata... 19 Ogos 2011 8:24 PTG

Untuk makluman semua PAS mempunyai 3 tugas utama iaitu:
Yang Pertama FITNAH
Yang ke dua FITNAH
dan yang ke tiga barulah FITNAH
Apa nak jadi dengan juak-juak PAS ni

Tanpa Nama berkata... 20 Ogos 2011 5:33 PTG

Badrul Amin ni bukan ahli PAS, dia ahli PKR.

Tanpa Nama berkata... 21 Ogos 2011 2:38 PTG

sama ja ahli PAS ka PKR ka, sama ja...dua dua asyik buat FITNAH ja...

perakan malaysia berkata... 23 Ogos 2011 7:15 PG

hampir semua pemimpin malayu dari sabah. umno ka. pembangkang ka..ber ic merah lah.. cubalah check sorang2

MymassaVoice berkata... 23 Ogos 2011 11:49 PTG

Perakan Malaysia,

Boleh buktikan hujah anda?

Atau ini skrip yang telah disediakan oleh 'bos' anda.

Tanpa Nama berkata... 16 Ogos 2012 4:48 PTG

Patut lah muka dia lain macam ja, tak sama dengan jawa kelahiran Malaysia. apa kau tak brasa malu ke badrul, sifat tida merasa malu ni bukan sifat muslim kau dan anwar satu species yg sama. belajar tinggi otak letak kat bontot pas tu kau berakkan tiap hari so bertambah beballah kau dan anwar.

Tanpa Nama berkata... 13 Ogos 2013 3:26 PG

Muka jawa cam babi broe,jawa babi mnyemak je kt mlysia ni.d naek muak ku tengok jawa kera tu kt mlysia ni.

Catat Ulasan