Khamis, 28 April 2011

Mari Mengenal Penganut ANWARISME

Bestnya kena kenciiiiing

Penganut aka pencacai ANWARISME mestilah menerima bahawa kencingan Anu-Ghairah itu adalah satu nikmat. Dikencing idup-idup oleh ANWAR merupakan satu blessing yg di-impikan oleh semua penganut fahaman ini.
Kalao ANWAR kata BUKAN, maka BUKANNNNN semuanya!
Kalao ANWAR kata YA, maka IYAAAAA semuanya!

Bideo baru kuar sekerat-sekerat dah bermacam teori keluar dari kepalahotak blogger ANWARISME. Perut buncit la, janggut ilang la, siap ada orang main baling tisu la kat garismasa 0.21 sampai 0.22 la. APA KEJADAHNYA ada orang nak main baling tisu plak tetiba dalam bideo tu? Nak baling bagi kena punai Anu ghairah ke?

Segak bergaya, berseluar yengki...

Tapi hakikatnya tulah mentaliti PENGANUT ANWARISME. Yang tak lojik cuba dikonerkan supaya nampak lojik. Yang lojik, macam suruh tayang jam OMEGA kat orang ramai, taknak pulak eksplain? SIMPLE JE KOT, tunjuk jam OMEGA. Kalao setakat cakap "Ya, jam itu ada pada kami", tapi tak tunjuk2 pun baik takyah.

China Doll terambik Jam OMEGA,
"Eh Eskay, ko tolong carikan?"
Kalau Kak Wan ada Jam OMEGA,
Jangan malu, boleh tolong tunjukkan?
 
Nanti kluar PART 3 pulak camna? Nak kena eksplain lagi, tapi takpa, penganut ANWARISME akan menyalurkan saki-baki kencing yang bertakung dalam kepala hotak mereka kpd mereka yang sudi dikencing sampai lencun!

0 comments:

Catat Ulasan