Isnin, 14 Mac 2011

TAKZIAH UNTUK KELUARGA ELI WONG...


Terkejut sungguh bila baca tajuk hadapan dalam Utusan hari ni. Bila tengok tajuk, terbayang satu lagi PRK akan dibuat. Sebelum buat apa-apa spekulakasi, sila baca berita penuh di sini.

2 comments:

Tanpa Nama berkata... 14 Mac 2011 9:48 PTG

mana menghilangnya etika kewartawanan? belum sempat saya beristighfar setelah terbaca laporan yang memetik BH menyiarkan lakaran ultraman dikejar tsunami(yang mana telah dipetik dan di warwarkan oleh CNN), terdapat pula tajuk berita begini. apakah motifnya? bukankah UM juga yang pernah menyiarkan 'kematian Nik Aziz' dan 'lantikan Nik Aziz sebagai CEO?'

Tanpa Nama berkata... 14 Mac 2011 10:52 PTG

Apsal dengan etika kewartawanan? Glamer sangat ke Eli Wong PKR? Ingat kalo dah tayang bukit lenjan tu boleh popular sampai orang lain tak boleh pakai nama tu ke?

Kalau nak glamer lagik patutnya tak payah masuk politik. Lagi baik join Maria Ozawa @ Miyabi. Gempa bumi kat Jepun pun satu Indon carik kat mana die ni.

Catat Ulasan