Jumaat, 14 Januari 2011

Arah Mana Kiblat Mereka?






KAMEN : PKR boleh kamceng dengan DAP sebab dua-dua berkiblat Singapore. Cuma PKR malang sikit, rahsia Al-Juburi yang Singapore pegang dah pecah dekat WikiLeaks. 

Paling tak tahan tengok Badrul Amin aka Wak Indon. Udah le dulu mak bapak bawak masuk Malaysia pakai 'lorong tikus' kat sempadan. Dapat pegang jawatan kat Selangor pulak dengan gred JUSA. Satu lagi hak orang Selangor dinafikan oleh PKR. Khusrin anak jati Selangor cam 'melukut' di tepi gantang', Indon ni jugak yang dibesar-besarkan.

2 comments:

Badut Rakyat berkata... 15 Januari 2011 10:07 PG

salam 1 malaysia...saya telah paut kan blog anda utk blog saya.penulisan blog anda memang hebat.tahniah di ucapkan.kalau boleh paut kan blog saya utk blog anda..terima kasih dan salam perjuangan dari saya,penulis badut rakyat..

http://badutrakyat.blogspot.com/

Penditakainsingkat berkata... 25 Januari 2011 6:02 PTG

Salam bro.
Blog ini sudah saya link, mohon link blog saya.
TQ

Catat Ulasan