Selasa, 8 Jun 2010

GEMPAR - Anwar Ibrahim Akan Membuktikan Kaitan APCO dan 1 Malaysia Di Parlimen Hari Ini!!!



Hari ini Ahli Parlimen Permatang Pauh, Anwar Ibrahim akan ke Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen kerana mengelirukan Dewan Rakyat berhubung isu APCO.

Sebelum ini Anwar Brahim telah gagal menjelaskan dakwaannya bahawa gagasan 1Malaysia ditiru daripada “One Israel” yang dikaitkan dengan APCO Worldwide sebagaimana yang di sebarkan oleh Anwar dan pengikutnya bagi menghasut rakyat dengan Fitnah ini.

Apa yang Gomo nak sentuh di sini adalah sikap dan keberanian Anwar dalam memberikan Bukti dan Keterangan yang sahih bagi membela dirinya dalam isu APCO yang di kaitkan dengan 1 Malaysia ini dan juga rujukan isu isu terdahulu yang boleh kita semua lihat akan tahap Keberanian Anwar Brahim ini.

Jika kita masih ingat Kenyataan Anwar Brahim semasa mengeluarkan kenyataan dalam kes Pembunuhan Altantuya yang mana telah di kaitkan oleh Anwar dengan D.S.Najib TPM waktu itu. Anwar mewar warkan kepada seluruh rakyat bahawa D.S.Najib terlibat dan Anwar juga mengakui kepada seluruh rakyat dunia bahawa dia mempunyai BUKTI penglibatan D.S.Najib dalam kes pembunuhan Altantuya.

Rakyat hampir percaya dengan apa yang Anwar nyatakan malah Bapa Altantuya berulang ulang kali berjumpa dengan Anwar Ibrahim di pejabatnya bagi melihat sendiri bukti yang Anwar nytakan di simpan olehnya Dan Anwar seperti biasa apabila dengan watak pelakon hebat yang ada pada dirinya maka Anwar menyatakan kepada seluruh Dunia dan kepada bapa Altantuya itu sendiri dengan ayat manis:

"Tunggu! Kita akan dedahkan sedikit masa lagi!"

Tunggu punya tunggu pun tak timbul timbul Bukti yang di katakan oleh Anwar yang dia menyimpannya. Malah D.S.Najib yang semasa menjadi TPM di katakan terlibat dengan kes pembunuhan Altantuya juga telah menjadi Perdana Menteri Malaysia. Pun Anwar tak mendedahkan bukti yang ada bagi menghalang D.S.Najib menjadi Perdana Menteri.

2 orang Tertuduh dalam kes pembunuhan Altantuya juga telah pun di jatuhi hukuman Gantung Sampai mati. Pun Anwar masih gagal memberikan bukti kepada rakyat bahawa D.S.Najib terlibat dengan pembunuhan Altantuya itu. Kalau benar Anwar punya bukti sepatutnya Anwar mendedahkan bagi menyelamatkan mereka yang tidak bersalah ke tali gantung mahupun mengheret dalang nya sekali. Tapi Anwar GAGAL memberikan bukti kepada seluruh dunia.

Raja Petra Kamarudin (RPK) yang mana orang yang telah menjaja cerita ini ke sana sini atas perintah Anwar Brahim juga telah melarikan diri ke luar negara setelah di minta Mahkamah untuk mendedahkan bukti yang ada. Tak cukup dengan D.S.Najib di kaitkan dengan pembunuhan Altantuya maka D.S.Rosmah isteri PM pula yang di kaitkan dan terlibat dengan kes Pembunuhan Altantuya.

Dan ianya seperti seperti biasa apabila tiada sebarang bukti di keluarkan oleh Anwar mahupun mana mana pemimpin Pakatan Pembangkang dalam membuktikan serta mendedahkan yang D.S.Najib terlibat dengan kes pembunuhan Altantuya.

Sehingga ke hari ini Anwar Ibrahim masih belum menjelaskan serta mendedahkan sebarang bukti yang di katakan di simpan olehnya berkaitan kes pembunuhan Altantuya. Bukti yang di katakan oleh nya dengan ayat HIKMAT:

"Tunggu! Kita akan dedahkan sedikit masa lagi."

juga tidak memberikan Fakta serta kebenaran dalam menyakinkan rakyat.

Apa yang boleh kita semua rumuskan di sini adalah sikap Anwar Brahim yang sememangnyaakan lari dari tanggungjawap yang di pikul. Malah Anwar Ibrahim pastinya akan cuba menanguhkan sebarang isu yang mana melibatkan dirinya kerana pada diri Anwar hanya kata kata hikmat nya yang menjadi pegangan.

" Tunggu! Kita Akan Dedahkan Sedikit Masa Lagi."

Jawapnya kita semua kena tunggu lah:

Bukti Kes Pembunuhan Altantuya.

16 Sept Bentuk Kerajaan

Bukti Alibi Kes Liwat nya

APCO dan 1 Malaysia


Psssttt...Anwar tak jelaskan pula, kenapa dia dan Kak Wan gaduh besar tahun 1997

PAS ITU MELAYU

UMNO ITU ISLAM


ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Karangan GOMO

1 comments:

Tanpa Nama berkata... 9 Jun 2010 8:22 PTG

hahahaha anwar mmg banjingan yg layak dibaling taik ke mukanya.org mcm anwar ni kita tak perlu buat apa2 utk menjatuhkan dia.dia sendiri akan jatuh akibat mulutnya yg suka kelentong.lepas satu,satu kelentong dia buat.org yg IQ rendah aka bodoh saja yg percaya cakap anwar ibrahim.pelik...senang betul nak kelentong bangsa melayu ni.dipikir2 balik,org cam ayah pin dan haji kahar pun ada org percaya,ni kan lagi anwar ibrahim.punyalah rendah intelektual melayu,ashaari yg dah meninggal pun dikatakan akan hidup balik..malu kengkadang jadi melayu.

Catat Ulasan