Khamis, 18 Mac 2010

GEMPAR - ANWAR CIFUT LARI KELUAR NEGARA BILA ZAHRAIN BONGKARKAN PEMBOHONGANNYA ! MESTI BACA!


Semalam macam-macam drama terjadi di Parlimen, dari wayang dan drama yang dipersembahkan oleh guru bersama anak muridnya hinggalah ke pendedahan ahlul Parlimen Bayan Baru iaitu YB Zahrain yang telah mendedahkan satu cerita yang tidak diketahui umum selama ini, mari kita baca disini kisah penuh drama LUARBIASA bertajuk, TERLUCUTNYA SELUAR CIFUT BABI!

Sebelum aku nak ulas lanjut, izinkan aku nak tergelak sambil guling-guling dulu! Muahahahahaa, Yennadei Sivaji The Boss? Semalam baru kena dedah sikit lu sudah terus lari keluar negara? Apa yang penting sangat sampai nak keluar negara tu? Cerita la sikit...




Shamsul Kecing dalam seluar semalam telah meng'tweet' dan beritahu bahawa mereka telah ke lapangan terbang untuk menghantar si CIFUT BABI ke luar negara untuk menghadiri perjumpaan dengan beberapa Yahudi, aik penting sangat ke perjumpaan ini sampai nak tinggalkan Parlimen yang baru bermula wahai CIFUT BABI?

Rilek la dulu, kasi la Zahrain peluang cerita pasal kau dulu. Aku percaya itu baru sikit, mesti ada banyak lagi, selama ini kau kelentong tak hengat punya, macam-macam kau kata kan? Kau tak bersalah la, ini konspirasi la, kau dianiaya la, tetapi wahai CIFUT AL BABI, ini bukan rekaan UMNO! Ini ORI punya cerita tau!

Yang cerita pasal isu ini adalah orang yang rapat dengan kau, dia tahu luar dalam pasal kau, sebab itu kau lari kan? Kau dah betul-betul tak tau macamana nak handle lagi kan? Pagi sebelum insiden ini, kau bikin wayang dengan si Kitol, semuanya nampak berjalan dengan baik, kau mesti tak sangka Zahrain akan buat kenyataan macam ni kan?

Apa Zahrain tipu ke JUBURI? Kalau dia tipu kenapa Zul Kulim mengesah kan cerita Zahrain ni? Ish takkan la semua orang penipu, dari zaman dulu lagi kau kata Tun M yang menipu pastu Musa Hassan dan Gani Patail penipu, tak cukup dengan itu Ezam pun kau kata penipu, Anuar Shaari seorang lelaki budiman yang setia dengan kau dulu pun kau kata penipu!

Pendek kata kau tuduh semua penipu la kan? Asal ada makhluk Allah yang buka mulut pasal kau semua kau kata penipu termasuk la mangsa liwat kau iaitu saudara Saiful pun kau kata pembohong, takkan ramai sangat yang nak menipu pasal kau Anwar? Mana logiknya? Kau sorang je yang betul ya JUBURI?

Tapi Brader Anwar, depa ni semua still takleh challenge penipuan hang la mamu, hang punya putaq boleh buat orang tercabut SPENDER la, hang boleh tipu ahlul-ahlul Parlimen hang hidup-hidup la, hang bagitau depa yang Agong dan Panglima Tentera semua dah bagi restu kat hang, siap ada timbalan Speaker pun dah ready nak jadikan hang PM ke 6!

Tapi aku pelik la Anwar Cifut, ramai pengikut hang dah tau hang ni kaki putaq gila punya tapi depa dok lagi sokong hang, yang ni cheq tak faham, samada penyakit atau terkena KARISMA KUNYIT! Aku tau depa pun dah tau yang hang ni jenis kaki balaih pungkuoq punya! Tapi depa tetap puja hang!

Yang bestnya si JUBURI ni, dia dok menutuh bontot orang, pastu dia tuduh orang lain nak penaya dia, apa punya pokemon la si JUBURI ni, macam ni punya tipu pun masih ada orang nak percaya kat dia ka? Ish ish ish! Akai ada ka?

Dia juga telah menipu rakyat Malaysia bilamana tuduhan sodomi kedua ni katanya angkara ROSMAH dan NAJIB, pulak dah, dia pi merata dok ceramah kata PM dan isteri nak kenakan dia, semua nak kenakan dia aja, logik ka? Tak rasa macam filem Tamil ka? Ayoyo! Apa lu fikir PM dan isteri takdak kerja lain ka?

Sekarang ni, aku tak nak cakap banyak, aku nak ANWAR CIFUT explain kat rakyat Malaysia sebanyak 26 juta ni, kenapa dia berbohong dengan menggunakan nama Tuanku Agong dan Panglima Tentera? Juga si peliwat ini kena bagitau kat semua rakyat Malaysia, kenapa dia lari keluar dewan?

Kita tak mau cerita retorik tahap anjing kurap punya, kita mau tau kebenaran, persoalannya sekarang, kau berani ke wahai AL JUBURI WALIWATI? Senang je nak ketepikan fitnah ini wahai Brader CIFUT, kau bersumpah jelah yang semua dakwaan Zahrain ini tidak benar!

ADA BERANI?

Posted by House PK

0 comments:

Catat Ulasan